چگونه شکم خود را کوچک کنیم؟

لباس-شکم-بزرگ

همه دوست دارند از دست چربی‌های شکم خود نجات پیدا کنند. داشتن یک شکم‌کوچک، موردعلاقه و ایده ال همه است. اما برای دست‌یابی به این هدف چه‌کارهایی لازم است؟ آیا واقعاً می‌توانیم شکم خود را صاف و کوچک نماییم. در ادامه با آی.مانکن همراه باشید.


– پرتحرک باشید

انجام کارهای بدنی، ورزش‌های هوازی و هر کار دیگری که شمارا به تحرک وادار کند برای کوچک کردن شکمتان نیز مؤثر خواهد بود. در این میان ورزش‌های هوازی (پیاده‌روی، دویدن، ایروبیک) از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردارند. ورزش هوازی فعالیتی است که موجب حرکت کردن ماهیچه‌های بزرگ بدن مانند پاها و افزایش ضربان قلب و تنفس شود. سعی کنید۳ بار در هفته وهر بار به مدت حداقل۲۰ دقیقه تمرین هوازی داشته باشید.

– رژیم غذایی سالم و سرشار از سبزی و میوه، ضروری است

مصرف نمک، شکر، برنج سفید، گوشت قرمز پرچرب، چربی‌های اشباع، شیرینی‌ها،غذاهای سرخ‌شده، آبمیوه‌های مصنوعی و حاوی شکر را کاملاً حذف کرده یا بسیار کم کنید و به‌جای آن‌یک رژیم سرشار از سبزی، میوه، روغن‌های غیراشباع مانند روغن‌زیتون، ماهی، آجیل، غلات کامل، حبوبات، غذاهای خام و آبمیوه‌های کاملاً طبیعی را جایگزین کنید. تغییر رژیم غذایی یک روش کاملاً مطمئن و قطعی، اما کند برای کوچک کردن شکم است.

– آووکادوی شگفت‌انگیز!

یکی از مغذی‌ترین میوه‌ها، که شما می‌توانید در رژیم غذایی‌تان،برای صاف کردن شکم از آن استفاده کنید، آووکادو است. مصرف نصف این میوه ۱۵ گرم فیبر وارد بدنتان می‌کند و این،احساس گرسنگی شمارا از بین می‌برد.مصرف آووکادوی تازه چربی‌های شکم شمارا آب می‌کند.

– یک ورزش ساده،اما مؤثر!

برای کوچک کردن و صاف کردن بیشتر شکمتان،این ورزش ساده را امتحان کنید.دست خود را روی شکم خود قرار داده و در جهت عقربه‌های ساعت،ماساژ دهید.این روش چربی‌های این ناحیه را به سوخته شدن تحریک می‌کند.علاوه بر این،به‌سادگی و با صرف وقت کم می‌توانید این ورزش را انجام دهید.

– تنفس شکمی داشته باشید

یکی از بهترین راه‌ها برای به کار واداشتن شکم، تنفس از طریق این ناحیه است:وقتی‌که هوا را به داخل می‌برید، شکمتان را پر از هوا کنید (و نه شش‌هایتان را)، سپس هوای بازدم را از شکم بیرون بدهید. تنفس شکمی راهی عالی برای ریلکسیشن نیز هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود مانکن
جستجو
مانکن
حساب کاربری
0
سبد خرید