با گارنت (لعل) ، سنگ متولدین دی ماه، آشنا شوید

گارنت-لعل-سنگ-دی

افراد متولد دی با سنگ گارنت مرتبط هستند، این سنگ پرزرق و برق و قیمتی، به آوردن صلح، رفاه و سلامت به زندگی افراد، مشهور است. این سنگ به رنگ قرمز تیره و مورداحترام و علاقه بسیاری از افراد است. مدت‌های طولانی به‌عنوان طلسم حفاظت، در قبایل مختلف مورداستفاده قرار می‌گرفت. بر اساس افسانه‌ها، گارنت موفقیت و سلامت صاحب خود را تضمین می‌کند، این ویژگی به سبب داشتن قدرت‌های درمانی نسبت داده‌شده به این سنگ است. در ادامه با مانکن همراه باشید تا بیشتر درباره این سنگ‌، بدانید.

واقعیت‌های جالب در مورد سنگ‌ متولدین دی ماه

گارنت یا لعل به “گوهر ایمان و اعتقاد” مشهور بوده و اعتقاد بر این است که این سنگ شادی ابدی، سلامت و ثروت را برای صاحبش به ارمغان می‌آورد. این جواهر نماد آتش و قدرت است. مصریان باستان گارنت را به‌عنوان نمادی از زندگی موردستایش قرار می‌دادند. به نظر می‌رسد مصریان و سومریان باستان علاقه زیادی به این سنگ داشته‌اند و جواهرات کشف‌شده با این سنگ، در گورها و مقبره‌های مربوط به ۳۱۰۰ سال پیش از میلاد، این موضوع را نشان می‌دهد. طلا و جواهرات ساخته‌شده با گارنت در طول قرن سوم و چهارم در رم بسیار محبوب بود و سرمایه و اعتبار تجار به‌حساب می‌آمد. جنگجویان ملل مختلف، در طول تاریخ از این سنگ به‌عنوان طلسم در برابر مرگ و آسیب، استفاده می‌نمودند. گارنت نشان پیروزی، حقیقت، پاکی، دوستی عمیق، ایمان و حفاظت است. این جواهر زیبا با آگاهی، تعهد، بینش، حفاظت در برابر جادو سیاه‌وسفید، نیروهای منفی و انرژی تاریک، در ارتباط می‌باشد. بر اساس افسانه‌ها، اگر صاحب گارنت فردی فریبکار و دروغ‌گو باشد پیشامدهای بد و ناخوشایندی بر سر راهش قرار می‌گیرد و این ادامه خواهد یافت تا زمانی که آن شخص به راه درستی و حقیقت بازگردد. این سنگ نماد قابل‌اعتماد بودن، صداقت، عدالت و سخت‌کوشی است و موجب ایجاد هماهنگی و صلح در زندگی صاحب خود، می‌شود.

گارنت سبز سمبل رفاه و موفقیت است. این جواهر درصورتی‌که درخشش خود را از دست بدهد، نشان‌دهنده یک پیشامد بد است. در دوران باستان پزشکان و درمانگران محلی، از این سنگ در داخل زخم‌های باز به‌منظور جلوگیری از خونریزی و تسریع لخته شدن خون، کمک می‌گرفتند.

قدرت شفابخشی گارنت

اعتقاد بر این است که گارنت در بهبود بیماری‌های مرتبط با قلب، ریه‌ها و خون، نقش مفیدی دارد. بر اساس یک باور عمومی، قرار دادن این جواهر در زیر بالش فرد، او را از چشم بد دور کرده و از دیدن کابوس، جلوگیری می‌کند. این جواهر گران‌بها در درمان اختلالات التهابی، توقف خونریزی و ایجاد آرامش، بسیار مفید است. این گوهر در شفای معنوی مؤثر بوده و همچنین نماد پشتکار، قدرت، تعهد و سرسختی است.


منبع: birthstonezodiac.com / ترجمه: سیده سحر حسینی

1 دیدگاه

  1. علي گفت:

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود مانکن
جستجو
مانکن
حساب کاربری
0
سبد خرید