3 اردیبهشت , 1403
هشت-نشانه-کمبود-ویتامین--A

8  نشانه رایج کمبود ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن

ویتامین‌ها و مواد معدنی از جمله عناصر اساسی برای حفظ سلامت بدن هستند و کمبود هر یک از این مواد می‌تواند منجر به مشکلات جدی سلامتی شود. یک رژیم غذایی که شامل تنوع کافی از مواد مغذی باشد، می‌تواند به حفظ سلامت بدن کمک کند، در حالی که رژیم غذایی نامتوازن و فاقد مواد مغذی ممکن است آسیب‌رسان باشد.
1 اردیبهشت , 1403

سلامت بانوان: ویتامین‌ موردنیاز برای زنان بالای 30 سال

زمانی که زنان به سنین بالاتری می‌رسند، نیازهای غذایی آن‌ها نیز تغییر می‌کند. مصرف ویتامین‌ها و مواد مغذی مناسب در این دوران از زندگی، می‌تواند در حفظ سلامت عمومی، پیشگیری از بیماری‌های مختلف و افزایش کیفیت زندگی موثر باشد. در این مقاله، به بررسی ویتامین مورد نیاز برای زنان بالای 30 سال می‌پردازیم، با مانکن همراه باشید.
30 فروردین , 1403

دلایل یبوست چیست؟ + 7 خوراکی دلیل یبوست

یبوست یکی از مشکلات شایع در سلامتی است که به طور کلی به معنای داشتن کمتر از سه بار اجابت مزاج در هفته تعریف می‌شود. عوامل مختلفی وجود دارد که می‌توانند به ایجاد یبوست منجر شوند. در این مقاله، به بررسی دلایل یبوست و خوراکی‌هایی که ممکن است منجر به آن شوند، می‌پردازیم و همچنین راه‌هایی برای پیشگیری و مدیریت این مشکل ارائه خواهیم داد.
28 فروردین , 1403

آموزش ۷ تمرین برای چربی سوزی در استخر

انجام تمرینات چربی سوزی در استخر، یک روش جذاب و سرگرم کننده برای کاهش سایز بدن و پایین آوردن وزن است. تمرین در استخر، فواید قابل توجهی برای سلامت عمومی دارد و کاملا ایمن است. ورزش در آب فقط برای افراد مسن و دوره ریکاوری پس از آسیب دیدگی نیست. اگر کنجکاوید که بدانید به جز شنا، دوچرخه زدن و یوگا در آب چه تمرینات دیگری می‌توانید انجام دهید، مطلب امروز را از دست ندهید. در ادامه با ۷ تمرین چربی سوز در استخر آشنا خواهید شد.
28 فروردین , 1403

چالش بهاری 5 کیلو با مانکن

دید و بازدیدهای عید و افطاری حلیم و شکر و شام خوردن های ماه رمضان هم تموم شد! حالا وقت جبران اگر طی یک ماه گذشته افزایش وزن داشتید. می خوایم در 2 ماه آینده قبل از اینکه تابستان شروع بشه 5 کیلوگرم چربی رو کم کنیم. (البته دوستانی که قصد افزایش وزن دارند خب طبیعتا 5 کیلو افزایش خواهند داشت)، ببینیم چه چیزهایی رو باید در چالش رعایت کنیم.
26 فروردین , 1403
ناخن-های-زیبا-و-محکمی-داشته-باشیم

چگونه ناخن‌های زیبا و محکم داشته باشیم؟ + راز ناخن سالم

ناخن‌های زیبا و محکم نشان‌دهنده سلامت و زیبایی دستان شما است. با این حال، برای آن‌که ناخن‌های‌تان همچون جواهری در انگشتانتان درخشان باشند، نیازمند مراقبت و توجه ویژه‌ای هستند. در این مقاله، به بررسی  روش‌هایی برای داشتن ناخن‌هایی زیبا و محکم می‌پردازیم، با مانکن همراه باشید.
24 فروردین , 1403
کینوا-یا-برنج-کدام-یک-سالم-تر-است؟

دانه کینوا چیست؟+ آشنایی با خواص کینوا و سایر ویژگی‌های آن

دانه کینوا، یک دانه خوراکی فوق العاده مغذی و فاقد گلوتن است. خواص کینوا به محتوای بالای پروتئین، روی، فیبر، فولات و همچنین آنتی اکسیدان‌های آن مربوط می‌شود. این دانه شبه غلات در گذشته به عنوان یک غذای مقدس شناخته می‌شد و در حال حاضر نیز یکی از سالم‌ترین مواد غذایی دنیاست. خاصیت کینوا به عنوان یک سوپرفود باعث شده که خیلی از افراد، این سوال را مطرح کنند که کینوا بهتر است یا برنج! اگر قصد گنجاندن کینوا در رژیم غذایی خود را دارید، بهتر است ابتدا با خواص و مضرات کینوا آشنا شوید.
22 فروردین , 1403
بهترین-زمان-برای-خوابیدن-و-بیدار-شدن

زمان مناسب برای خوابیدن و بیدار شدن + ترفندهایی برای تنظیم خواب

زمان مناسب برای خوابیدن و بیدار شدن در کنار مقدار خواب شبانه، عواملی هستند که عملکرد و انرژی روزانه شما را تحت تأثیر قرار می‌دهند. در یک دنیای ایده آل، شما اول شب به رختخواب می‌روید و صبح زود از خواب بیدار می‌شوید؛ اما دنیای واقعی کمی متفاوت است. برخی شرایط مانند برنامه‌های کاری فشرده یا مراقبت از کودک می‌تواند رعایت بهترین زمان خواب و بیداری را دشوار سازد. کنجکاوید که بهترین زمان خوابیدن و بیدار شدن را بدانید و با روش‌های تنظیم خواب آشنا شوید؟ پس مطلب امروز را از دست ندهید.
20 فروردین , 1403
با-چه-کارهایی-به-جنگ-استرس-برویم؟

استرس و پرخوری عامل موثر در افزایش وزن + راه‌حل غلبه بر پرخوری عصبی

استرس و پرخوری دو عامل موثر و مخرب بر افزایش وزن و سلامتی هستند. زمانی که فرد در شرایط استرس‌زا قرار می‌گیرد، بدن به ترشح هورمون‌های استرسی مانند کورتیزول واکنش نشان می‌دهد.
18 فروردین , 1403

۹ راهکار‌ مناسب برای کاهش وزن بعد از بارداری + اصول رژیم بعد از زایمان

کاهش وزن بعد از بارداری جزء دغدغه‌های اصلی خانم‌هایی است که به تازگی مادر شده‌اند. حتی خیلی از خانم‌ها در دوره بارداری نیز به لاغری بعد از زایمان فکر می‌کنند. کاهش وزن پس از بارداری باید به صورت اصولی انجام شود تا علاوه بر حفظ سلامت مادر در فرایند شیردهی نیز تداخلی ایجاد نکند. در مطلب امروز به ارائه ۹ راهکار مناسب برای کاهش وزن بعد از زایمان می‌پردازیم. علاه بر این در مورد زمان مناسب برای کاهش وزن پس از بارداری صحبت خواهیم کرد.
16 فروردین , 1403
دلایلی-که-باعث-می-شود-شکلات-شما-را-خواب-آلود-کند

بررسی دلایل خواب آلودگی و خستگی مفرط+ راهکارهایی برای رفع آن

خواب نیمروزی یا چرت بعدازظهر می‌تواند خواب آلودگی را تا حد زیادی کاهش دهد و شما را در باقی ساعات روز، سرحال نگه دارد. با این حال خستگی بیش از حد فقط یکی از دلایل خواب آلودگی است و ممکن است شما علی رغم استراحت کافی همچنان احساس خواب آلودگی کنید. اگر جزء افرادی هستید که علت خواب زیاد خود را نمی‌دانید، مطلب امروز را از دست ندهید. در بخش‌های زیر به بررسی رایج‌ترین دلایل خستگی و خواب آلودگی به همراه راهکارهایی برای رفع آن می‌پردازیم.
14 فروردین , 1403
خواص-و-فواید-شکلات

مهمترین خواص شکلات تلخ برای سلامتی|فواید و مضرات شکلات تلخ

خواص شکلات تلخ برای سلامتی به همراه طعم فوق العاده آن مدت‌هاست که مورد توجه قرار گرفته است. فواید شکلات معمولی به مراتب کمتر از فواید شکلات تلخ است زیرا نوع شیرین آن حاوی کاکائو و آنتی اکسیدان‌های کمتری می‌باشد. بنابراین به منظور بهره‌مندی از خواص شکلات برای سلامتی بهتر است نوع تلخ آن را انتخاب کنید. در مطلب امروز به بررسی مهم‌ترین خواص شکلات تلخ می‌پردازیم و همچنین درباره برخی از مضرات احتمالی این خوراکی خوشمزه صحبت خواهیم کرد.
29 اسفند , 1402
دستور-تهیه-اسنک-بارهای-فوق-العاده

دستور تهیه ۳ اسنک بار رژیمی لذیذ برای میان‌وعده

اسنک بار رژیمی، یک گزینه ایده آل برای میان وعده اکثر افراد است. اگر ورزشکار هستید، قصد کاهش وزن دارید یا صرفا سبک زندگی سالمی را دنبال می‌کنید، یادگیری دستور تهیه اسنک بار رژیمی به کارتان خواهد آمد. بسیاری از انواع اسنک بار رژیمی هم لذیذ هستند و هم سالم و کم کالری. این مسئله بدان معناست که می‌توانید علاوه بر فواید اسنک بار رژیمی از طعم لذیذ آن نیز لذت ببرید. در مطلب امروز با طرز تهیه اسنک بارهای رژیمی خوشمزه و سالم آشنا می‌شوید.
27 اسفند , 1402
هرآنچه که باید درباره سرطان پروستات بدانید + نحوه تشخیص و درمان

هرآنچه که باید درباره سرطان پروستات بدانید + نحوه تشخیص و درمان

سرطان پروستات یکی از شایع‌ترین انواع سرطان در مردان است و به عنوان یک مسئله جدی در حوزه سلامت جهانی شناخته می‌شود. علائم این بیماری، اغلب در مردان بالای ۵۰ سال بروز می‌کند، اما در برخی موارد ممکن است در سنین پایین‌تر نیز ظاهر شود. در این مقاله، به بررسی جزئیاتی درباره سرطان پروستات، از جمله علائم، عوامل خطرساز، روش‌های تشخیص و پیشگیری و گزینه‌های درمانی پرداخته خواهد شد.
25 اسفند , 1402

راهنمای خرید کفش ورزشی مناسب+ مزایا استفاده از کفش ورزشی

دویدن و پیاده روی یکی از اصلی‌ترین و بهترین اشکال ورزشی است که هر فردی با توجه به قدرت بدنی خود می تواند آن را انجام دهد. در این راستا، با توجه به نوآوری های خاصی که در این زمینه صورت گرفته، برای هر کدام از این ورزش ها نیز کفش مخصوص به خود را دارند و شخص می‌تواند مطابق با به نیاز خود آن را تهیه کند.
دانلود مانکن
جستجو
مانکن
حساب کاربری
0
سبد خرید